Ana içeriğe atla

Yeni Yayın

GELİN SOHBET EDELİM #1

Selam nabersiniz? umarım iyisinizdir ben iyiyim idare ediyorum diyeyim daha doğrusu. Canım çok sıkıldı ve sohbet yazısı oluşturayım dedim. Hatta bunu ilk yazı şeklinde başlatıp belirli bir sırayla bazı günlerde -CANIM İSTEDİĞİNDE YANİ- #gelinsohbetedelim başlığı altında içimi de dökerek belki de yazıyı okuyup kendini açmak isteyenleri de dinleyerek sohbet etmiş olacağım. Çok uzun olmayacak zaten kısa ve öz:)       Sohbet #1 Giriş faslını da yaptıktan sonra bahsedeyim biraz şu aralar neler yapıyorum. İlk olarak mezun olduğumu belirtmek isterim. Pdr ' yi bitirdim ve artık 4 yıllık üniversite hayatımı tamamlamış oldum. Kepimi de attım rahatladım açıkçası:)))) Tabii biraz burukluk da var içimde artık öğrenci olmamak, sevdiğin insanlardan uzağa gitmek. Mersin'de üniversiteyi okuduğum için ve çoğu sevdiğim arkadaşlarımla da başka şehirlerde yaşadığım için ayrı kaldık tabii. Telefondan iletişimdeyiz sürekli ama yüz yüze olduğu keyfini vermiyor hak verirsiniz ki. Bu açıdan biraz burukl

Takip Edenler (Mavi renkli izle butonuna tıklayarak takip edebilirsiniz)

Reklam

MEYVELERİN KARAKTERLERE YANSIMASI, HANGİ MEYVE HANGİ KİŞİLİK ÖZELLİĞİNİ YANSITIR ? 🍒🍌🍉🍇

Herkese merhaba, çok eğlenceli ve tamamen kendimin bulduğu güzel bir içerikle karşınızdayım. Bugünkü yazımda sizlere bazı  meyvelerin hangi karakter ve kişilik özelliğini yansıttığını ve psikolojinizi nasıl anlattığını kendi düşüncelerim dahilinde anlatmaya çalışacağım. Umarım yazıyı keyifle okursunuz. Çünkü ben yazarken çok keyif aldım:) Hadi hazırsanız başlayalım. Bu arada bunlar benim tamamen kendi fikirlerim onuda belirtmek isterim. Ve bu fikirlere çevremdeki bu meyveyi seven insanları gözlemleyerek oluşturduğum fikirler olmakla birlikte bendeki izlenimleri aktardım notunu düşeyim.


1. ÇİLEK 🍓

Çilek severler bence çok sıcakkanlı ve samimi insanlardır. Daima insanları kırmazlar ve güler yüzlü davranırlar. Kolay kolay reddetmeyi sevmezler. Tatlı bir üsluba sahiptirler.Sohbetleri insanları alıp götürür. Ve kolay bir şekilde kendilerini sevdirirler. Biraz dağınık olabilirler. Ayrıca aşık olmayı çok severler.


2. MUZ 🍌

Muz severlerin kişilik ve karakter özellikleri şu şekildedir. Genelde neyin nerede uygun olup nerede olmayacağını bilen kişilerdir. Hareketlerine dikkat ederler. Yerine göre sert yerine göre tatlı sert insanlardır. Bana kalırsa biraz huysuzdurlar. Hem muzun tadıda öyle değil midir? mayhoş edici tatlıyla ekşi arası bir tadı vardır. Birazda buradan yola çıkabiliriz. Muz severler düzenlilik ve tertiplilikten yanadırlar.


3. ERİK 

Hey erik severler buraya ben de bir erik sever olarak tabi ki de bu meyveyi sevenleri övmeyeceğim olanı söyleyeceğim. Erik severler çok komik insanlardır diyebilirim. Neşeli olmayı ve neşelendirmeyi severler. İnsanlarla iletişimleri oldukça iyidir. Sıcakkanlı insanlardır. Fakat bazen inatları çok ağır basar. Gururları her şeyden büyüktür. İyimser yaklaşmayı severler yani biraz polyannacıdırlar. Yeri geldiğinde dünyanın en uyumlu insanı ama istediklerinde ise en uyumsuz insan ödülünü hak kazanabilirler. Sorumluluk sahibi kişilerdir. Kendilerini çok iyi ifade eder ve üslupları iyidir. Duygusallardır.


4. KİVİ 🥝

Kivi severler huysuz insanlardır bana göre. Bana göre tehlikeli ve değişik bir kişiliğe sahiptir. Genelde sinirlenmeyi huy edinmiş kişilerdir. Yani kolay sinirlenirler ve asabidirler. Yalnız kivi severler anaç bir yapıya sahip olabilirler. Bence ortalığı karıştırdıkları kadar da ara bulmuşlukları vardır. Neyse Allah bizi kivi severlerden korusun genede 😊


5. KARPUZ 🍉

Karpuz sevenlerin sahip olduğu karakter yapısı  bence en tatlı yapıya sahip olanlardır. Çok akıllı ve zeki insanlardır. Yeri geldiğinde kurnaz yeri geldiğinde ise çok saf olabilirler. Her yüzüne güleni kendileri gibi zannedip dost sanarlar. Ama yanılma payları oldukça azdır.Mantıklarını kullanarak hareket ederler. Biraz sevgilerini göstermekten çekinirler. Ama çok sevdiği insanları ise seve seve bitiremezler. İnsancıllardır bir kere pek fazla ayrım yapmazlar. Doğruyu söylemekle birlikte dediklerini arkasında bazen durmazlar. Ha melek değiller tabi ki biraz ağızları sıkı değildir. Olmadık yerde dan diye bir şeyleri söylerler. Yani ağızlarının süzgeci olduğunu söyleyemeyeceğim.


6. KAVUN 🍈

Karpuz demişken kavun sevenlerden bahsetmemek olmaz. Kavun severler genelde giyinmelerine dış görünüşlerine önem verirler. Fakat huy olarak biraz garip olabilirler bana kalırsa.:)) Çünkü hiç olmadık konuları abartıp kabartabiliyorlar gibi görüyorum. Sıcağı pek sevmezler. Soğuk ortamlara bayılırlar. Hani kavun sıcakta kokarda iğrenç bir kokuya sahip olur ya kavun sevenlerde sıcakta inanılmaz afakanlı ve sinirli olurlar.


7. PORTAKAL 🍊

Orada kal demişler. Portakal sevenler bu sözden yola çıkarak nerede durması gerektiğini bilen kişilerdir. Asla kendilerine laf söyletmezler. Bir şeyler onların istediği gibi olmazsa dünyanın en tripcan insanı olurlar. Pek çekilmez olurlar yani. Dış görünüşlerine önem veren yapıya sahiptirler. Ama ah birde siz içini görseniz. İçleri biraz buruk olur genelde. Gülümsemeyi seven bir yapıya sahiptirler. Ama portakal sevenlerin şöyle bir yapısı vardır dost olduklarında çok iyi aman sakın düşmanı olmayın.


8. MANDALİNA 🍊

Mandalina sevenlerle portakal sevenlerin yapısı az çok birbirine yakındır. Mandalina sevenlerin portakalcılardan şöyle bir farkı vardır. Biraz daha narin, hassas ve kırılgandırlar.


9. ÜZÜM 🍇

Üzüm seven kişilerin sahip olduğu karakter yapısı bana göre nadir bulunan bir yapıdır. Neden çünkü üzümcüler çok çılgın ve tempolu bir yaşam isterler. Daha atraksiyonlu ve maceralı hayatları olsun isterler ha olmazsa olması için oldurmaya çalışırlar. Her şeye yetişirler. Yapacakları işleri çok hızlı yapmaya özen gösterirler. İnsanları kolay ikna edebilen yapılara sahiptirler.


10. ELMA 🍎

Elmacıların yapısına çok sık rastlanır. Genelde sıradan kişilerdir. Hayatta üzümcüler kadar tempolu olmayı sevmezler. Sakin ve huzurlu bir yaşamı severler. Genelde elma sevenler çoğu meyveyi severler. Elma sevenlerin şöyle bir özelliği daha vardır çalışkan ve disiplinli insanlardır.


11. ŞEFTALİ 🍑


Şeftali seven insanların karakter yapıları şöyledir. Genelde üzgün olurlar ama bu üzgünlükleri kalıcı değil geçici olur. Çünkü biraz serzenişte bulunmayı severler.


12. HAVUÇ 🥕

Havuç seven insanlar da elmacılar kadar çalışkan olurlar. Özellikle sayısal dersleri çok iyi olur. Havucun da etkisinden olacağı gibi iyi bir görüş açısına sahiptirler. Yani keskindir. Havuç sevenlerin karakter yapısı bazen sinirli bazen de mutlu olurlar. Biraz dengesizlikleri vardır.


13. ARMUT 🍐

Bu meyveyi sevenler genelde iyi kalpli olurlar. Hayata karşı ılımlı ve candan yaşamaya bağlıdırlar.


14. KİRAZ 🍒

Kiraz sevenler çilek sevenlerin huylarını % 95 oranında bünyelerinde barındırırlar. Kiraz severlerin ayırt edici noktası insanın nasıl biri olduğunu hemen anlarlar yani insan sarrafıdırlar diyebiliriz.


15. ANANAS 🍍


Ananas seven kişiler meyvesinden de anlaşıldığı üzere biraz rahat yaşamayı seven kişilerdir. Gezmeyi, eğlenmeyi çok severler. Hep bir seyahat etmek içinde olmak isterler. En sevdikleri mevsim çoğunluk olarak ilkbahar mevsimidir. Yani ılık ortamları severler.


16. İNCİR 

İncir seven kişiler duygusal kişilerdir hemde aşırı duygusallardır. Yani incir deyince ve etrafımda seven birkaç kişi var çok yok genelde duygusal insanlardır.


17. KAYISI


Kayısı seven insanlar yumuşak kalpli insanlardır.


18. AYVA 

Ayva seven kişilerin karakter yapısı şu şekilde olur genelde. Yemek yemeyi çok severler. Boğazlarına düşkün insanlardır. Fakat söylediği sözler insanların boğazına oturur kolay hazmedilemez türdendir. Sonuçta ayva da boğazda kaldığında ne oluyor biliyoruz. 😉


Evet arkadaşlar meyveler ve bu meyveleri seven kişilerin yapısını  az çok kendimce açıklamaya çalıştım. Tabi ki de bunların %100 doğruluk payı olmamakla birlikte eğlenmek amaçlı yazılan bir konudur. İsteyen ciddiye alabilir isteyen de keyiflenmek amaçlı okuyabilir. Amaç da burada bu zaten keyiflenmek ! Çünkü ben çok keyiflendim belki ileride bunun sebzelere özgü olanını yapabilirim. İsterseniz bunu yorumlarda belirtmeyi unutmayın.

Yazımı okuduğunuz için çok teşekkür ederim başka bir konu ve yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın 😊

Yazı tamamen bana aittir.

Diğer yazılarımı da okumak isterseniz hemen sayfayı azıcık aşağıya indirerek okuyabilirsiniz ya da üç yatay çizgiye tıklayarak okuyabilirsiniz.😊
Instagram hesabımdan takip etmek için İnstagram yazısına tiklamaniz yeterli olacaktır.

 By Alihan Alkurt





Yorumlar

  1. Merhaba. Şöyle diyelim o zaman demek ki tüm meyvelerin özelliklerinden parca parca barindiriyorsunuz bünyenizde. Psikolojide bunu parçadan bütüne doğru düşünürsek sizi tamamlayan her element demek ki her meyvede varmış ve siz gene sizsiniz değişen ya da eksik hicbir şey yok. Ama eğlendiyseniz o çok daha önemli tabiki .😊

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorumlarınızı ve isteklerinizi buradan bildirebilirsiniz.

Bu Blogdaki Popüler Yayınlar

ÜNİVERSİTE TERCİHLERİ DOĞRU BİR ŞEKİLDE NASIL YAPILIR ? DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN DURUMLAR NELERDİR ?

Herkese merhaba, blog sayfama hoş geldiniz. :) Güzel bir konuyla geldim. Aslında bu konu herkesi ilgilendirmesede zamanında hepimizi çok ilgilendirdi ve hala ilgilenenler ve ilgilenecek olanlarımız var. Ben bu yazıyı tercih döneminden haftalar önce yazıyorum ama yayınlanma olarak tercih dönemine denk getirmeye çalışacağım. O zaman hemen gelelim asıl konuya. Biliyorsunuz ki çok uzun sürelerce çalıştınız ve üniversite sınavına girdiniz. Aslında sizin için bitmiş gibi görünse de sonuç açıklanma evresi ve tercih evresi gibi insanın içini kemiren süreçler daha var. Ben en keyifli görünen ama bir o kadar da insanı terleten kısımdan bahsedeceğim yani tercih dönemi. Şimdi tercih nasıl yapılır ? daha doğrusu doğru tercih nasıl yapılır ? Nelere dikkat edilir ? elimden geldiğince geçen sene kendi yaşadığım deneyimler ve öğrendiklerim dahilinde kısaca bahsedeceğim. Üniversite& Bölüm Tercihi TERCİH DÖNEMİNDE DİKKAT EDİLMESİ GEREKİLEN HUSUSLAR 1. SIRALAMAYI BAZ ALMALISINIZ ! İlk olarak yapmanız

YAKIN ARKADAŞTAN SEVGİLİ OLUR MU ?

 Herkese merhaba. Yeni bir blog yazısına hepiniz hoş geldiniz. Bugünkü konuyu çok yakın ve çok sevdiğim bir arkadaşım ona selam olsun :) az önce konuşurken farkında olmadan yazı konusu söyledi. Yani bu konuyu yazıp yazmamak arasında çok ikilemde kaldım ama neden yazmayayım ki bence hepimizin merak ettiği, fikir sahibi olduğu ve nasıl olur böyle bir şey ya diye düşündüğü bir konu olmuştur. O zaman bende kendi fikirlerimi beyan ederek yazıya giriş yapıyorum. :) ( Bu yazıyı neredeyse 3 ay önce yani 20 Eylülde yazmak için konuyu taslağa alıp bırakmışım ve yazmak mı? Hak getire. Taslaklarımı kontrol ederken bu konuyu gördüm ve bence artık devam edip yayınlamalıyım dedim). Yakın Arkadaş En yakın arkadaştan sevgili olur mu ? diye düşünüyoruz şimdi. Belki içinizden ne kadar iğrenç olur mu öyle şey ya ya da neden olmasın ki ne var bunda abartılıyor bu kadar diyenleriniz vardır.  Ben aslında şöyle ki her iki fikre katılıyorum ama şu şekilde katılıyorum. Daha detaylı düşünürsem insanların mutlulu

ARKADAŞLIK İLİŞKİLERİ BOZULDUĞUNDA SAĞLIKLI BİR ŞEKİLDE NASIL GERİ DÜZELİR ? 👫

Herkese merhaba 😊 Arkadaşlık bağı  Bugün hepimizin ya da genelimizin ortak durumu olan arkadaşlık konusuna değinmek istedim. Biliyorsunuz ki arkadaşlar herkes için vazgeçilemez bir durumdur. İnsanlar daima çevrelerinde, sosyal yaşantılarında, kültürel ortamlarda ya da yaşadığı her ortamda birbirleriyle iletişim kurma gereği duymaktadırlar. Çünkü insanlar birbirleriyle daima ilişki içerisinde olarak yaşamlarını devam ettirme gereği duyarlar. Bu da hayatın bir kanunu ve insanların bir ihtiyacıdır. Tabi her şey oldu farz edelim, arkadaş veya arkadaşlarımızı bulduk ve bir şekilde ortamımızı oluşturduk. Şimdi en merak edilen uzun sürecek ve sabırla birlikte her duygunun harmanlanacağı kısma gelelim. Arkadaşlık, dostluk bu dünyadaki en güzel şeylerden biridir. Kimi zaman arkadaş olarak başladığın yola artık dost ve en üst duyguyu yani güveni kazandığında kardeşlik duygusunu kazanmış ve birbirinize o şekilde davranmaya başlamışsınızdır. Aile olmuş ve her daim yediğiniz, içtiğiniz ,

BİRD BOX FİLM ANALİZİ, GÖRÜŞLERİM !

 Herkese yeniden merhaba. Bugün yeni bir film analiziyle daha birlikteyiz. Enola Holmes film analizinden sonra ( Enola Holmes Film Analizi, Görüşlerim   adlı linke tıklayarak yazıyı okuyabilirsiniz) bugünkü filmimiz de başlıktan gördüğünüz üzere "Bird Box" filmi hakkındaki analizlerimi aktaracağım. Çok fazla giriş kısmına bağlı kalmadan hemen filmin analizine geçelim. Bird Box Bird Box,  2 saat 4 dakikalık bir film. Tür olarak aslında pek benlik olmasa da hafif korku ama fazlalık olarak gerilim türüne giren bir film. 2018 yapımı bir film ve o zamanlarda da hep karşıma çıkardı fakat ben hayatımda bu türe ait dizi veya filmleri sadece yanımda biri olduğu zaman izleyebilme zekasına sahip birisi olduğum için izleyememiştim. Ama artık izlemeliyim dedim kendi kendime ve izledim. Filmi izlerken korkmaktan çok dediğim gibi gerildim yani. Filmin konusu ise şu ki zamanla bir yerde ortaya çıkan bir varlık insanlara göründükleri an insanlar kendilerinden geçip delirmişçesine intihara sür